lørdag 19. februar 2011

Et nytt kort idag..



Nå er jeg så heldig å ha noen dager langfri fra jobben, Og da prøver jeg å få puslet litt med scrappe-sakene. Idag ble det bursdagskort. Vet ikke helt om jeg ble så fornøyd med resultatet. Er ikke hver gang jeg helt vet hvordan jeg har tenkt meg det. Det er de gangene det tar laaang tid å lage kortet, som jeg blir mest fornøyd. Sikkert fordi jeg da har så mange ideer, og aldri blir ferdig.

Dette kortet tenker jeg kan passe til Sukkersøtt sin utfordring, hvor utfordringer lyder: Blonder, Perler og Blomster. Tre ting som er et must for meg på ethvert kort.. Premien er noen av de lekre stemplene til Stempelglede :))

4 kommentarer:

  1. ejjj hvor er det dog et smukt kort du har lavet.

    SvarSlett
  2. Nydelig!!!
    Så flott papir og så lekkert pyntet:-))

    Takk for at du deltar hos Sukkersøtt denne uken. Lykke til!!

    Klem Astrid:-)

    SvarSlett
  3. Utrulig nydelig kort! Kjempeskjønt motiv og lekker pynt!
    Takk for at du deltar hos Sukkersøtt denne uka!
    Klem, Marianne

    SvarSlett
  4. Fantastisk fint kort! Du er kjempe flink!

    SvarSlett