fredag 20. mai 2011

KOM


Denne gangen vil jeg vise frem mitt bidrag til KOM-konkurransen inne på Scrapping.no Utfordringen var å lage kort med metall. De ville ikke godkjenne charms eller brads som bruk av metall, så her måtte jeg virkelig legge hodet i bløt.

Etter en runde i garasjen fannt jeg fram metall-netting (aner ikke hva det er blitt brukt til), som jeg har rufset til og lagt som en matte bak all "pynten". Måtte selvfølgelig stæsje opp med litt charms,klokke fra tim holtz,lyspærer fra en adventsstake! og knapper fra bukser!

Jeg ble iallefall fornøyd med resultatet, selv om jeg ikke kom meg til finalen. Utrolig mange flotte bidrag med i kampen, og "mine" favoritter kom helt til topps.

Takker for alle stemmene jeg fikk!!

4 kommentarer:

  1. Så vanvittig flott kort, elsker alle detaljene du har klart å få til:)) Lyspærer fra adventstaken, så genialt;)
    Ha en fin helg:)
    Klem Lill

    SvarSlett
  2. Ååå for et lekkert kort! Utrulig stilige detaljer.
    Ønsker deg en fin helg :)

    SvarSlett
  3. Kjempe nydelig kort i herlige farger. Utrolig flott pyntet, med masse flotte detaljer. Ha en fin helg! Camilla:)

    SvarSlett
  4. Masse flott og finne på bloggen din :)
    Så vil æ bare få Gratulere dæ som vinner av min blogg candy :)
    Har du en mail adr æ kan nå dæ på?
    Ha ei fortsatt fin helg :)
    *lille*

    SvarSlett