fredag 13. januar 2012

Follow your Dreams :)

I høst har jeg vært med på Utfordringsmaraton på forumet scrapping.no. Vi fikk utdelt oppgaver, og man kunne delta med kort eller Lo. Min oppgave var at bidraget måtte inneholde stempeltrykk,bånd,blomster og swirl. Dette ble mitt bidrag :)




Jeg var super-heldig og vannt min gruppe, hvor premien var en plass i finalen. Finaleoppgaven var at prosjektet måtte inneholde minst 3 matrialer fra en gitt liste. Jeg valgte osteklut,knapper og chipboard. Fikk lyst til å lage et kort i stilen jeg lærte på kurs med Finnabair i høst. Var litt skeptisk etter at jeg hadde sendt det inn, at jeg burde ha valgt en annen stil. Men det skulle vise seg at jeg valgte riktig, for jeg ble VINNER AV UTFORDRINGSMARATON!!!!!!!!! Lucky me ;) Her er mitt vinnerkort. Tusen takk for alle stemmene jeg fikk i delfinalen, som gav meg plass i finalen. Og ikke minst Tusen TAKK for alle som stemmte på kortet mitt i finalen.

7 kommentarer:

  1. Utrolig flott!! Gratulerer med førsteplass :)
    Du er kjempedyktig i denne sjangeren, beundre :)
    Klem Lill

    SvarSlett
  2. Hvor er det et flot kort, når man tænker på hvor lille et kort er, og så får du så mange detaljer med, uden det virker roedet, jeg forstår godt du vandt. v.h. morkaren.

    SvarSlett
  3. Så mye lekkert som du lager! Her er det bare å se og se til øyet er stort og vått.
    Nydelig vintagestil som du blander med finnabair detaljer og gjør det helt til ditt eget. Digger det!

    Hilsen Renate

    SvarSlett
  4. Dette var to nydelige kort! Lekkert pyntet!

    SvarSlett
  5. Velfortjent seier.. Og begge disse fikk mine stemmer også ;-)

    SvarSlett