lørdag 21. januar 2012

Herrekort





Her kommer mitt "my kind of steampunk"-kort.Her har jeg prøvd meg på et herrekort i steampunk-stil. Kan vel ikke skryte på meg at dette var en stil jeg behersket. Men fornøyd med resultatet mitt:)

Arkene jeg har brukt er fra Prima. Tannhjulene er dies fra Tim Holtz, stanset ut i bølgepapir. Chipboard fra DustyAttic. Metallpynt og tape fra Tim Holtz. Pinne-bunt fra KortogGodt. Og jammen fikk jeg med meg litt fra Pion og, med klokken som jeg har malt med crackle accent.

Dette blir mitt bidrag til:

Scrappekammeret: #46-metalltape/steampunk

10 kommentarer:

  1. WOW....!!! Utrolig stilig og flott herrekort!!
    Skikkelige tøffe detaljer og kjempefin layout!!
    Rå stilig rett og slett:-)

    KLem Laila.

    SvarSlett
  2. Et elegant herrekort, rigtig maskulin og flot.
    v.h. morkaren.

    SvarSlett
  3. Dette var jo bare knalltøft! Skikkelig lekkert herrekort!

    SvarSlett
  4. Rå stilig, ikke mer å si om det :o)

    SvarSlett
  5. Veldig tøfft :))
    Klem Lill

    SvarSlett
  6. Så råläckert!

    Jag har en liten sak i min blogg till dig....
    Du hittar den här:

    http://hobbydraken.blogspot.com/2012/01/en-award-top-3-och-spotlight-designer.html

    SvarSlett
  7. Synes dette ble veldig lekkert jeg :) Knalltøft herrekort!!

    Takk for at du scrapper med oss på Scrappekammeret

    SvarSlett
  8. Dette ble knallfint, syns absolutt du mestrer denne stilen:-) Tusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret!

    SvarSlett
  9. Wow, så tøft det var!! Digger detaljene!
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret,
    klem
    Ingrid

    SvarSlett
  10. Råtøft.. Helt hærlig, og jeg blir litt sjalu, men får tenke som så, at en dag så får jeg til slike kort jeg og.. For dette legges herved i min inspirasjonsmappe. Og kanskje får jeg motet til meg og lifter det en gang :-)

    SvarSlett